Welcome to my second blog.Interesting? Do FOLLOW me | is it bad blog? yes, you may back to your blog DASHBOARD.
Miss Voque Blog


entries | profile | tagboard

Wednesday 8 May 2013
Stay Young ! :D

 
hey guys. watch out ? haha. si gila dah kembali. horeyy horeyy :D *goyang-goyang* haha. taktau nak cerita apa. hmm, blog ni khas untuk entry deqya sahaja. so benda yang berlaku antara aku dan deqya hanyalah dekat sini. yang lain semua, sila merujuk ke blog aku yang lagi 1 tuh :) terima kasih. haa, announcement pulak. haha. hari ahad, 050513 anniversary dengan deqya yang ke 9 bulan. gotchaaa ! wow :o kita orng boleh bertahan lama mcm ni? cayalahh *thumbs up* childish betul aku ni. haha. seriously aku syg gila dekat dia. janji aku tak akan tinggalkan dia ! ~when I swear... *dah start melalak* hahah. what the crazy people are u myraa :P tadi arn arn, aku topapkn si Deqya ni. boleh lupa pulak number dia. aduhh, mamai sebab baru bangun tido.. tu padahh ehhh. hahha :D dah topap arn dia RM5 aku RM5 terus mesej dia. tpi xreply pon :( balik rumah je baru dia reply. *loncat loncat*. hahha. pastuh tetibe dia cakap yang dia takut hilang aku lah apa lah, pastuh kawan dia ckp nmpk aku semua. *eyhh, saya pon nmpk awk :P haishh. kenapa ? kenapa sekarang baru terfikir macam tuh ? haha. kesian~ jangan risau lah bro. wa tak akan tinggalkan lu. lu percaya lah gua hidup-hidup. lu percaya gua hidup-hidup, lu memang nak mampus .. hahah. guwauguwau :D apobondoo eyh entah den ni. yang pasti saya sayang dia selamanya :* itu janji saya. muahhh :*
 
 
haa, harituh pergi training STPS hoki dekat TBSS. haha. aku memang suka amik kesempatan dalam kesulitan. pandai kan ? wakaka xD sebenarnya nama aku takde pon tapi aku pedulik apa. bhahha xD cikgu tuh nak keluarkan aku ? berani buat. aku pecahkan tingkap kereta dia nanti. hahahah *evil laughs* pastuh setiap kali nak balik wajib jumpa dia walaupon kejap. hahah. on first day (hari selasa) jumpa kejap je. tapi tak rasa pape pon. rasa mcm biasa. on secong day (khamis.rabu cuti) memang lain gila. taktau kenapa tiba-2 aku rasa taknak lepaskan dia. seriously berat gila hati ni. taktau kenapa. pastuh masa nak balik tuh
aku : kayh lah sayang nak balik ni.. nnti dorang tinggalkn sye pulak
dia : ohh okayh. saya pon nk gi training ni. ermm.. kayh ar. *pandang aku n pegang pipi aku*
aku : hahah *tutup mata serapat-rapatnya*
dia : *muahhhh* *bibir bertemu bibir*
aku : ertttt *tahan malu* haha. kayh bye *peluk dia kuat2*
dia : *peluk balik kuat2* *salam* *ciom pipi*
 
hahaha. seriously balik terus tahan muka kayh. merah gila muka aku. hahha. bapak siot je mas boleh tau yang aku bibir bertemu bibir. mcm mana lah dia tau. masa gi buststop dia sebok nak tengok bibir aku. tension gila. nk larikan topic dia aku ajak dorang gi Giant. ahhaha. merayau 1 giant tuh. gila best. awesome guys ! muahh :*

0 loner (s)
OLD |
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.