Welcome to my second blog.Interesting? Do FOLLOW me | is it bad blog? yes, you may back to your blog DASHBOARD.
Miss Voque Blog


entries | profile | tagboard

Saturday 8 December 2012
Kau ? aku malas nak layan!


hi and assalammualaikum :')
weyh shiaa! kau pahal carik fasal dengan aku haa? kalau aku mengGEDIK dengan jantan lain tau pulak kau marah kan ! abistuh?. kau dengan perempuan CIKA tuh apa cer? baru kenal sehari dah mintak number bagai. ha'alarh! macam fffttt je kau. kau pompuan. muka kau dah macam CIKA tolong lah tak payah nak mengGEDIK sangat dengan pakwe aku. dia tuh, pantang nampak perempuan. kompem cepat terpikat. macam aku jugak lah. nampak lelaki kompem terpikat. tapi, terpikat-2 aku pon takdelah macam dia. dulu, aku mengGEDIK dengan lelaki dia marah, maki-2 aku. ni dia n kau mengGEDIK, sabar je aku baca chat korang tadi. nak maki ? tak guna dah. macam bodoh je. memang takk ar aku nak maki dia doh. aku sayang dia. tolong ar takpayah kacau hubungan orang. sakit hati aku shiall! 

0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.