Welcome to my second blog.Interesting? Do FOLLOW me | is it bad blog? yes, you may back to your blog DASHBOARD.
Miss Voque Blog


entries | profile | tagboard

Sunday 9 December 2012
kenapa ?

sayang, kenapa 2-3 hari ni aku rasa nak membabikan kau je haa?. bhahaha :'D 
kau sendiri yang buat aku sakit hati yung. kenapa erk dulu kita tak macam ni?. adakah tuhan sedang menguji kita? but why?. adakah hubungan kita akan hancus macam ni? oh noo sayang! aku tak rela. kau jugak cakap nak pertahankan relay kita semata-mata nak hangout dengan aku. tapi, kau sendiri carik fasal dengan aku tadi. pudui-2 :'3 tetibe je kau angin cakap aku mesej dengan jantan lain lah, dah boring baru nak mesej kau lah apa lah. weyh jantan! aku tak mesej sesape lah, hari ni aku jarang pegang fone. tuh pon pagi tadi mesej dengan abang angkat aku. tuh pon aku layan je sebab takut dia kecik hati. lepas dapat mesej tuduhan kau yang melulu-lulu tuh, aku terus stop mesej dengan abang angkat aku. malas weyh aku nak kena maki lagi. aku nak maki kau tapi, ert -.- entah lah. tak sanggup kau tau tak. sedangkan kau?. senang-2 je kau maki-2 aku. takde rasa bersalah langsung!. kekadang terasa menyesal pulak sebab terima kau balik harituh. pergh -.- kau ingat aku taktau yang kau buat aku macam bangang. lepastuh, kau mesej dengan betina lain sampai habis kredit sampai tak mesej aku pon. sejak kau kenal betina tuh, kau dah jarang mesej / call aku. 24 hours with betina sundal tuh! jangan sampai budak tuh aku panggil C****O bodoh! muka dah macam CIKA. perangai aku taktau lagi lah sebab tak pernah jumpa lagi. kecik punya hal lah weyh. btw, perempuan tuh dah buat hal! memang aku tak lepas tangan lah. kau ingat senang-2 kau nak mengGEDIK dengan pakwe aku ? memang takk lah weyh. vavi shiaa ar kau! the game was started. just wait n see betina ! :D

0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.